Perfil de la Empresa

Descripción

A la Fundació Tallers treballem per a que les persones amb discapacitat intel•lectual i / o problemes de salut mental tinguin les mateixes oportunitats que tenim tothom: treballar, conviure i gaudir vivint amb la millor plenitud. Ens centrem en la persona tenint en compte les seves preferències, necessitats, expectatives i desitjos. Comprenent a les persones tal i com són i fomentant la seva capacitat de decisió per obtenir els millors resultats. Sempre al costat de les famílies, amb un esperit perseverant, entusiasta i convençuts de que aconseguirho és possible. Actuem amb les persones i per les persones, per a que desenvolupin el seu projecte de vida i l’oportunitat d’integrar-se a nivell social i laboral, esdevenint ciutadania de ple dret.

Acerca de Fundació privada Tallers de Catalunya

La Fundació Tallers col•labora activament amb les empreses. Oferim serveis especialitzats d’inserció laboral, ajudem a assolir una contractació responsable, a complir amb les clàusules socials de la contractació pública o les mesures alternatives a la contractació de personal amb discapacitat que estableix la Llei. A través del Centre Especial de Treball s’obre un entorn laboral on es desenvolupen unes activitats productives remunerades. Un ampli ventall d’opcions hi permeten oferir entorns amb diferents nivells de suport. D’aquesta manera es fomenta l’autonomia personal i professional de la persona amb discapacitat i la seva inclusió a la comunitat.

• Carrer Almogàvers 18, Santa Coloma de Gramanet
  • fira.seleccio@fundaciotallers.org